Odido Klantenservice Telefoonnummer
Direct contact met Odido voor al uw vragen over mobiel, internet en tv
Direct contact met Odido
Wanneer Odido klantenservice bellen?
Voor particuliere klanten:
- Abonnementen(wijzigingen, opzeggen, overstappen)
- Technische problemen(geen bereik, internetproblemen)
- Facturen(onduidelijke kosten, betalingsregelingen)
- Sim-only of toestel(bestellingen, problemen)
Voor zakelijke klanten:
- Zakelijke abonnementen(aanvragen, wijzigen)
- Bedrijfsnetwerken(technische ondersteuning)
- Facturatie(zakelijke rekeningen)
- Bedrijfstelefoons(beheer, problemen)
Odido - Voormalig T-Mobile Nederland
Odido (voorheen T-Mobile) is een van de grootste telecomproviders van Nederland met meer dan 5 miljoen klanten. Sinds de overname door Odido biedt het bedrijf:
Mobiele Netwerken
Het beste 4G/5G netwerk van Nederland met landelijke dekking en hoge snelheden.
Vast Internet
Snel vast internet via kabel en glasvezel in verschillende regio's.
Zakelijke Oplossingen
Complete telecomoplossingen voor bedrijven van alle groottes.
Ervaringen van klanten
"Bij een probleem met mijn mobiele internet werd ik snel geholpen door Odido. Binnen 10 minuten was alles opgelost!"
- Mark, Rotterdam
"Als ondernemer waardeer ik de speciale zakelijke lijn van Odido. Altijd deskundig advies voor onze bedrijfstelefoons."
- Lisa, Amsterdam
Veelgestelde vragen over Odido
Particuliere klanten krijgen hulp bij persoonlijke abonnementen, terwijl zakelijke klanten speciale ondersteuning krijgen voor bedrijfsabonnementen en -diensten.
Nee, voor de beste service raden we aan het juiste nummer te gebruiken. Zakelijke medewerkers zijn speciaal getraind voor bedrijfsvragen.
Odido is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 22:00 uur en in het weekend van 9:00 tot 18:00 uur.
Ja, via MijnOdido of de Odido-app kunt u chatten of een contactformulier invullen. Voor spoed blijft bellen aan te raden.